tisdag 16 februari 2010

Så var man bloggare då!

Det tog lite tid för mej att ge mej in i bloggvärlden. Några år så där, men nu är jag här!

Varför tog det så lång tid då? Ja, bland annat var det väl den berömda jantelagen, som sa att jag inte hade något att skriva om som kunde intressera någon annan.


Men så råkade jag läsa nånstans att en människa tänker c:a 65000 tankar per dygn.

OK. Några av mina dagliga 65000 tankar borde intressera någon annan. Vi kan dela dom, diskutera eller kommentera dom.

På min blogg kommer jag att skriva om tänkvärdheter, skriverier, både mina och andras och lite till.

Dagens tänkvärdhet:
Om snöret inte håller utan går av, är det bara att försöka med ett annat snöre. /Nalle Puh /

Dagens skriveri:
Om bloggen inte blir det jag har tänkt mej, är det bara att försöka på ett annat sätt.
/ Ulla Berglund /

Dagens lite till:
Nu räcker det med snö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar