tisdag 22 maj 2012

Med eller utan pengar på banken.

Arbetslös.
Söker jobb.
Läser jobbannonser.

Kvalificerad planerare.
Skulle passa mig. Har planerat hus,hem, räkningar, tre barn och ekonomin i många år nu.

Köpman sökes till pressbyrån.
Skulle väl inte vara så svårt. Vet väl vad folk vill ha.

Rådgivare och ambassadör för god ljudmiljö.
Tjatat på skrikiga ungar och kämpat för sänkt db- nivå, så nog vet jag vad god ljudnivå är.

Teknikinformatör som vill vara med.
Har lärt mig en del om it, appar och iphones och det är klart att jag vill vara med.

Räddningschef till Enköping.
Har räddat en hel del i mitt liv. T ex när katten fastnade i trampsymaskinen och när lillpojken hoppade i på djupt vatten utan att kunna simma.

Det finns ju massor av jobb för mig.
Jag har dom ju redan.
Här.
Hemma.
Med min familj
 

4 kommentarer: