måndag 11 februari 2019

Har dom somnat?

Har dom somnat?
Hm.
Johan hade svårt att somna.
Jasså.
Ja han skulle nog inte ha sett filmen.
Nä kanske det.
Pratade du med honom om det?
Ja.
Hoppas Emma sover hela natten.
Om jag diskar spolar du i badvatten då?
Kan jag väl.
Det där lät inte som om du vill.
Jodå..
Jag tänkte bara läsa tidningen först. Var har du lagt den?
På kylskåpet som vanligt.

Nu e jag klar, ska du läsa länge? Jag vill bada innan nån unge vaknar.

Har du redan hoppat i? E de skönt?
Hm.
Tändstickorna är slut. Jag springer upp och hämtar nya.
Ska du gå upp så där? Naken?
Det går fort. Kommer snart.

Jag tog med ett par ljus till.
Gud va skönt!
Ge mej tvålen är du snäll.
Kan vi inte ligga och slappa lite först?

Vad gör vi på lördag? Hälsar på dina föräldrar eller...
Ja vi måste nog det. Det var ju ett tag sen.
Nästa lördag ska vi ju till Lena och Björn.
Ska vi ta med barnen eller be syrran och Thomas komma hit?
Vad tycker du?
Skulle va skönt att få åka själva.

Aj, ta bort foten!
Nä, vill inte.
Skärp dej!
Vill inte det heller.
Ska jag ringa syrran tycker du?
Du svarade inte.
Skulle va skönt att åka själva sa jag ju.
Men ta bort foten!

Om du sätter dej här bredvid mej så slipper du foten!
Vi borde köpt ett större badkar.
Det här är precis lagom för två tycker jag.
Du smakar olja.
Hur gick det med bilen?
Skit i bilen nu. Jag kan skölja munnen såhär. Bättre?
Hm
Du smakar inte olja du smakar du.
Ja. Håll handen där.
Precis där.
Vänd på dej.
Jag vill se dina bröst.
Så här menar du?
Ja.
Gud så vacker du är.

Jag tyckte jag hörde nåt.
Tyst!
Falskt alarm.

Så stor du är.
Vill ha dej.
Nu.

Du luktar så gott.
Så.
Där.
Nu.
Åh va skönt.
Åh va skönt.

Kan sitta så här länge.
Rör dej försiktigt.
Gud va underbart.
Du e det vackraste som finns.

ja ja
mera
ryggen
halsen
baken
åh vad fin du är
länge sen sist
kan inte vänta längre
har du det bra

det går för mej nu
ja kom då
kom då
ja ja ja
åh gud va skönt
va skönt
va skönt

Älskling.
Ge mej tvålen är du snäll.
Tack.

Kan du hämta på dagis i morgon?
Jag måste jobba över.
Jag ringer syrran om barnvakt.
Nu e jag klar.

Vill du ha lite te
innan vi lägger oss?


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar