måndag 28 november 2011

Sortera

Facebook har kommit med ett nytt val som du kan göra under rubriken SORTERA.
!. Höjdpunkter först.
2. Senaste händelserna först.
Senaste händelserna kan jag förstå. Det är det som mina vänner senast har skrivit och som jag kan ta del av och läsa just nu.
Men vem är det som väljer ut mina höjdpunkter?
Mina höjdpunkter måste jag väl få välja själv.
Hur kan Facebook välja mina höjdpunkter i livet?
Nej. Mina höjdpunkter är mina och Facebook har absolut ingenting med dom att göra.
Om jag inte själv vill...

4 kommentarer:

  1. Så är det. Facebook hittar på den ena konstigheten efter den andra.

    SvaraRadera
  2. Haha, facebook har jag sorterat bort ur mitt liv. Just av den anledningen att jag blir tokig på att någon annan vill lyfta fram vad och vem som intresserar mig. Ett mycket irriterande upplägg tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Det bästa är nog att göra som Charlotta säger.

    SvaraRadera
  4. Facebook är djävulens verktyg på jorden (eller något ditåt).

    SvaraRadera