onsdag 19 november 2014

Skrivpuff Längre

Mina tår är långa.
Det finns inte en stol, ett bord, en trottoarkant eller en tröskel som inte har fått kontakt med mina tår.
Två av dom är lite vänstervridna. Man gör ingenting åt brutna tår på vårdcentralen. De får läka bäst de kan. Mina vred sig åt vänster.
Jag hade kunnat ha två skonummer mindre om inte mina tår hade varit så långa.
Jag är väldigt envis säger mina närmaste. Ja det är klart. Mina pektår är längre än stortårna, vilket tyder på envishet enligt de som vet.
Jag trivs med mina fötter. Med lite mjukmedel och lack på naglarna kan jag  till och med tycka att de är riktigt sexiga!

5 kommentarer:

  1. Med sexiga tår alltså. Inte hur du skrev det heller.

    SvaraRadera
  2. Intressant. Speciellt det där med att tårna får läka som de vill.

    SvaraRadera
  3. Ha ha vilken fin hyllning till tårna. Jag kan trösta dig med att jag har två storlekar större skor fast jag inte har vänstervridna tår :)

    SvaraRadera